رویدادها آرشیو خبر ها
پروژه ای جدید در یوونتوس

پروژه ای جدید در یوونتوس

باشگاه فوتبال یوونتوس اولین باشگاه ایتالیایی بود که پروژه ساخت و نوسازی ورزشگاه ها را عملیاتی کرد و در اولین اقدام مدیران یوونتوس تصمیم به افتتاح ورزشگاه زیبا و مدرن خود کردند . ورزشگاهی که از زمان ساخت آن ، دوره ای تازه در تاریخ بیانکونری رقم خورد و زیبایی ورزشگاه و موزه یوونتوس علاقه مندان زیادی را متوجه خود کرد .

 

اکنون باشگاه یوونتوس اعلام کرده است که درحال برنامه ریزی برای شروع یک پروژه جدید است . پروژه ای که شامل یک زمین تمرین مجهز و جدید ، فروشگاه ، چندین هتل و مدرسه بین المللی یوونتوس .... می باشد که قرار است در نزدیک کمپ وینوو احداث شود .

 

برای انجام پروژه جدید یوونتوس یک زمین بمدت 99 سال و به مساحت 180,000 متر مربع در پشت ورزشگاه یوونتوس به اجاره باشگاه درآمد تا کمپ تمرینی ، هتل و فروشگاه در آن ساخته شود . پروژه ای که قرار است به نام و یاد قربانیان حادثه تلخ هیسل ساخته شود .

 

آلدو ماتزیا یکی از مدیران یوونتوس در خصوص پروژه یووه اعلام کرد که تکمیل این پروژه 340 میلیون یورو هزینه خواهد داشت . ماتزیا ادامه داده است که زمین مورد نظر 99 سال در اختیار یوونتوس خواهد بود و یووه سالی 12 میلیون یورو برای آن می پردازد . ضمن اینکه این پروزه در شهر تورین حدود 300 ایجاد شغل خواهد کرد .

 

ماتزیا ادامه می دهد که با ایجاد و بهره برداری از این پروژه یوونتوس پیشرفت بسیار زیادی در امور استعداد و فوتبال پایه و همچنین درآمد زایی خواهد داشت و به عنوان اولین و بهترین آکادمی فوتبال ایتالیا شناخته خواهد شد .

 

گفتنی است که انتظار می رود حداقل 4 ماه دیگر برای طی شدن مراحل اداری ِ مربوط به شروع ِ این پروژه وقت لازم باشد و انجام کامل پروژه 21 ماه طول بکشد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: